Jak postupujeme

Pojďme se nejprve trochu poznat. Na první schůzce vám představíme, jak taková spolupráce probíhá a společně probereme vaše očekávání. S klienty si od začátku budujeme vztah založený na transparentnosti a vzájemné důvěře.

2. analýza

Následuje zpracování analýzy. Budeme se ptát na vaši aktuální finanční situaci, cíle a představy do budoucna. Čím více vás poznáme, tím lépe dokážeme navrhnout řešení, které splní vaše potřeby. 

3. řešení

Na základě získaných informací vypracujeme řešení. Dáme vám na výběr z několika možností, které společně porovnáme. Vše vám jasně a jednoduše vysvětlíme. Chceme, abyste navrženému řešení dobře rozuměli.

4. administrace smluv

Nemusíte se starat o žádné papírování. Zajistíme kompletní administrativu, která je s finančními produkty spojena. Později dohlédneme na to, že vše běží tak jak má. 

5. klientský šanon

Všechny smlouvy a související dokumenty vám přehledně uspořádáme do šanonu, a to fyzicky i online v našem „myPLANNu“. Od teď budete mít ve vašich smlouvách perfektní přehled. 

6. klientská péče

Dohlížíme na to, aby byly smlouvy stále aktuální. A že se vaše situace a potřeby v čase mění? S tím počítáme a jednou za čas se společně sejdeme. Kdykoli se na nás můžete obrátit i vy sami.